FACEBOOK MARKETING

Facebook je sa više od milijardu i dvesta miliona korisnika najpopularnija društvena mreža na svetu, od tog broja, najmanje je 60% aktivnih. Na ovoj mreži nalaze se i desetine milijardi različitih aplikacija čiji broj je u neprestanom porastu.

Razvitak društvenih mreža ima svojih dobrih strana, a najbolja strana ove vrste komunikacije se pokazala tokom majskih poplava u Srbiji. Takodje društvene mreže nam pomažu da zbog sve veće otudjenosti ipak ostanemo u kontaktu sa svojim prijateljima koji su daleko, ili da sa onima sa kojima nismo mogli da podelimo srećne trenutke, razmenimo koju reč. Ovaj način komunikacije postaje sve češći svidelo se to nama ili ne!

Imali ste prilike da vidite ili da i sami to uradite… da budete u kafiću sa društvom, a da razmenjujete slike, tagujete i komentarišete statuse na Facebook-u prijatelja koji je pored Vas. Popularnost ove društvene mreže je velika, i ukoliko smatrate da možete unovčiti ovu popularnost tako što ćete plasirati reklamnu poruku ciljano onima koji mogu biti zainteresovani, možemo Vam pomoći iskustvom i znanjem.

Naš tim ljudi će za Vas osmisliti i kreirati kampanju, kao i plasirati je odabranoj ciljnoj grupi, kreirati interesantne i zanimljive postove, šerovati statuse na drugim popularnim mrežama i stranicama, vršiti komunikaciju i interakciju sa korisnicima. Kompletna aktivnost imaće za cilj povećanje prodaje i broja lajkova vaše Facebook stranice, i obezbedićemo veće posvećivanje pažnje objavljenim postovima.

Prilikom vodjenja kampanje moramo uzeti u obzir opšte navike u korišćenju ove društvene mreže:

– Prosečan ‘životni vek’ objave na Facebook-u je 80 minuta.

– Čak 189 miliona Facebook korisnika pristupaju ovoj mreži isključivo putem mobilnog telefona.

– Četvrtina svih Facebook korisnika ne obraća pažnju na zaštitu privatnosti.

Ove tri činjenice su bitne za razvoj i vodjenje ozbiljne kampanje koja će imati efekte. Ove tri stavke su bitne i zbog Vas, pošto se morate opredeliti čime se Vi zapravo želite baviti, i da postavite sebi pitanje šta zapravo radite? Ono što najbolje znate, da prodajete svoju robu ili da budete u ulozi marketing stručnjaka svoje firme. Ako želite da budete dobar prodavac svoje robe/usluge i da budete osoba koja će raditi na Facebook marketing kampanji, onda Vam želimo puno uspeha… ali više različitih poslova nikada ne može da da dobar rezultat. Vi naprosto nemate vremena da budete dobar prodavac i da vodite dobru kampanju. Dobra kampanja zahteva puno obaveza, a one će se svakako negativno odraziti na vaš primarni posao. Puno statusa, postova, deljenja sadržaja i interakcije uz ciljanje odabrane grupe korisnika kojima se obraćate će Vas udaljiti od prodaje, a krajnji rezultat će biti taj da ćete umesto da povećate prodaju ustvari ići unazad i smanjivati vaš udeo na tržištu!

Pružićemo Vam kompletnu statistiku o učinku svakog statusa, posta, kao i o broju novih lajkova stranice, i potpuno transparentan uvid u troškove koje će ovakvo oglašavanje nositi sa sobom.

 

Ostavite odgovor

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *